🇹🇷 Rezzan Yıldız II

Rezzan Yıldız  II

Atatürk Serisi (Portre)





 Rezzan Yıldız;
" 1952 Sarıkamış doğumlu, aslen Niğde'liyim. Babamın memuriyetinden dolayı Sarıkamış'tan Keşan'a, Samsun'dan Adana'ya yurdumun dört bir tarafını dolaştık. Değişik illerde, değişik okullarda okudum. 
 Kendimi bildim bileli resim yaparım. İlk sergimi orta okul yıllarımda, resim öğretmenimin desteğiyle Adana'da açtım. 
 Yıllarca yağlıboya resim çalışması yaptım. Ama aklımda hep suluboya vardı. Öğretmenlik yıllarımda sırf suluboya eğitimi alabilmek için Gazi Eğ. resim bölümüne girdim. 
Daha sonra bir yıl Burhan Özer atölyesine devam ettim. Alvaro Castagnet ve Joseph Zbukvic ile kısa çalışmalarım oldu. 
 Her 23 Nisan, 19 Mayıs, 10 Kasım larda Atatürk konulu sergi açmaya gayret ediyorum.
 Suluboya ile Atatürk resmi çalışmak bana apayrı bir haz veriyor."



















https://www.facebook.com/yildiz.rezzan

https://www.facebook.com/pages/Sulu-Boya-Resim-Water-Colour-Painting/142663325829501?sk=timeline


Comments

  1. Sevgili Rezzan Yıldız, sizden çok geç haberdar olduğum için adeta mahçup hissediyorum... Ama kapıldığım hayranlık onu aştı da yazmak istedim. Atatürk portrelerinde O'nun o doğal görkemine alışkınız. Ama sizinkilerde bir canlılık, bir sevecenlik var. Onlarda bir erkek, bir insan gördüm. Çok etkilendiğimi bilmenizi isterim. Sevgi ve saygılarıma.

    ReplyDelete
  2. Suluboya resimlere bakarken muhtesem Ataturk portreleri ilgimi cekti..baktikca daha cok baktim. Sizi kesfettim! Gordugum en basarili, Ata'mizi iyi resimleyen kisilerden birisiniz. Elinize, fircaniza, gozunuze saglik! Simdiye kadar yapamamaktan cekinerek hic denemedim ama sizden guc aldim ve YAPACAGIM! SAGLIKLI, BASARILI GUZEL GUNLER DILIYORUM.

    ReplyDelete
  3. Sevgili Rezzan Yıldız Ülkemizin,Bağımsızlığımızın ve de Cumhuriyetimizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk' ü o kadar güzel çalışmıssinız ki;kendi adıma ve ülkem adına size müteşekkirim. Teşekkürler.

    ReplyDelete

Post a Comment