Linn Feyling

Linn Feyling 




Jeg heter Linn, en frilans illustratør, grafisk designer og kunstner.
Jeg startet med å tegne da jeg var fryktelig liten og har siden da tegnet jevnlig. Jeg har gått Medier & Kommunikasjon og videreutdannet meg som Multimediadesigner hos Noroff. I 2012 begynte jeg med akvarell maling og det er nå en essensiell del av min hverdag.
Jeg inspireres av min hverdag. Jeg liker å skap noe som gir mening. Min kunst skal være ønsket å ha på veggen år etter år. Tidløs, ikke moteriktig. Det jeg maler og tegner er ment for å treffe hjertet og gi ett inntrykk som sitter godt i ettertid. Jeg ønsker å fremme følelser, både gode og vonde. Jeg liker veldig godt å blande forskjellige stiler og medier fordi det er så virkningsfullt.
Jeg er fri til å ta i mot oppdrag og bestillinger, så send meg en mail på linn@linnfeyling.com
Vi snakkes!

























 

Comments