Marcin Mikołajczak

Marcin Mikołajczak


 Witam wszystkich serdecznie. Urodziłem się w 1975 roku. Malarstwem zajmuję się od kiedy pamiętam, cały czas ucząc się i doskonaląc technikę. Moje prace cechuje mocna i wyraźna faktura nadająca im ekspresyjny charakter. Inspiracji poszukuję w codziennym życiu, w pięknie kobiecego ciała i w podróżach z aparatem fotograficznym po świecie. Te ostatnie są nieskończonym bogactwem form i kolorów związanych z kulturą i przyrodą bliskich i odległych krain. Po każdej wyprawie wracam z nowymi pomysłami, które staram się przekazać w swoich pracach. W mojej pracowni powstają też unikatowe meble. Są one często tworzone na bazie już istniejących starych przedmiotów. Zawsze starannie wyszukuję mebli o ciekawych formach i dobrym stanie technicznym, by mogły służyć jeszcze przez wiele lat. Do każdego z nich podchodzę indywidualnie, dzięki czemu nie ma dwóch takich samych. Posiadam też wiedzę techniczną dotyczącą wykończenia mebla. Przez osiem lat zajmowałem się konserwacją zabytków. Dzięki połączeniu sztuki i techniki powstają naprawdę piękne przedmioty, którymi tak bardzo lubimy się otaczać. Zapraszam do oglądania moich prac. Wykonuję też obrazy i meble na zamówienie. Marcin Mikołajczak 












































Comments

  1. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    ReplyDelete

Post a Comment